Методична скринька




>Тема: «Коливальний рух. Амплітуда коливань. Період коливань. Маятники 

«СВІТ, В ЯКОМУ МИ ЖИВЕМО, ДИВОВИЖНО СХИЛЬНИЙ ДО КОЛИВАНЬ» 

                                                                                                                 Р.БІШОП

Мета:

·        сформувати в учнів поняття коливального руху; вивчити властивості та основні характеристики цього руху (амплітуда, частота, період); сформувати поняття математичного та пружинного маятників;

·        розвивати логічне мислення, мовлення учнів, комунікативні навички та інтуїцію;

·        виховувати уважність, кмітливість, акуратність, працьовитість, самостійність, дисциплінованість, самокритичність.

 

Єдиний шлях до знань це діяльність.

Б. Шоу

 

1. Гра «Спіймай помилку!». Учитель читає речення, якщо учні знаходять там помилку, то плескають у долоні, учитель зупиняється й один із учнів виправляє допущену помилку.

Наприклад, текст може бути таким. Учень 7 - го класу Сергій вирішив своєму меншому братові розповісти про механічний рух: «Ось у тебе є машинка, якщо її штовхнути, то вона почне рухатися відносно підлоги. Давай у машинку посадимо ведмедика і знову штовхнемо її – тепер рухається і ведмедик відносно машинки та відносно підлоги. Тепер уважно подивися, по якій лінії він рухається. Лінія називається траєкторією. Якщо ця лінія пряма, то рух називають прямим, якщо буде крива, то рух називають кривим. Тепер покружляймо машинкою по колу. Тут треба знати, що таке період і частота. Період – це кількість коливань за одиницю часу, а частота – час, за який здійснюється одне повне коливання. Ну, ось ти вже й фізик і в школу не треба ходити.

 

 


 






Немає коментарів:

Дописати коментар